Grenseløse idrettsdag i Drammenshallen tirsdag 10. november

Postet av Strømsgodset IF den 3. Okt 2015

Her kommer invitasjonen til årets Grenseløse idrettsdag i Drammenshallen tirsdag 10. november kl. 9.30-13.30.
Se vedlegg.

Har idrettslaget ditt medlemmer som kunne ha gleden av eller behov for å delta på denne dagen? Eller har dere trenere/ledere som trenger inspirasjon til å sette i gang med et ekstra tilbud?

Arrangementet i Drammenshallen vil være en av flere «Grenseløse idrettsdager» landet over, hvor det settes fokus på mulighetene som finnes i idretten.

Hvilke tilbud finnes i Buskerudklubbene? Barn, ungdom og unge voksne fra hele Buskerud og Vestfold inviteres -inkludert venner, lærere, assistenter, SFO ansatte, terapeuter, foresatte, trenere/ledere og andre interesserte - til å prøve ulike idretter/aktiviteter.

Vi har med oss 14 elever fra 3. klasse på Drammen VGS – toppidrett, som skal bistå oss og alle idrettslagene på denne dagen.

Påmeldingslink finnes i invitasjonen.

Invitasjon Grenseløs idrettsdag Drammen 10.11.15.pdf

Velkommen!