Ny leder i Strømsgodset IF

Postet av Strømsgodset IF den 3. Mar 2016

Det er avholdt generalforsamling i Strømsgodset Idrettsforening i dag 3. mars og klubben har foretatt et lederskifte i hovedstyret. Finn Andersen, mangeårig leder, hele 14 år, er erstattet av Trygve Kollberg. Strømsgodset Idrettsforening ønsker å takke Finn for den flotte jobben som han har gjort for klubben i disse årene. Han gir seg allikevel ikke helt, da han er valgt inn som nestleder i klubben i ett år til.

Trygve Kollberg kommer fra nestledervervet i klubben og har sittet sammen med Finn i ti år.

Klubben har også fått ny leder for fotballavdelingen. May Britt Stubdal tar over etter Even Jokstad.

Det er flere nye ledere som kommer inn i avdelingene til Strømsgodset Idrettsforening, Idrett for Utviklingshemmede´s nye leder heter Lars Even Henriksen og Idrett for Funksjonhemmede´s leder vil være Morten Didriksen.

I tillegg har flere ledere og styremedlemmer takket ja til nye år i Strømsgodset Idrettsforening. Rune Larsen fortsetter som leder av håndballavdelingen, John Arnesen i Bandygruppa fortsetter også. Kontrollkomiteens leder Torkel Knutsen, Inger K. Johansen i Komite for utmerkelser og Valgkomiteens leder Kjell Arne Bergstrøm fortsetter i sine roller som ledere.

Strømsgodset Idrettsforening vil takke alle 47 som nå tar til i sine roller i klubben og ønsker dem lykke til.