BLI MEDLEM
BANDYSTYRET
ORGANISERING

BANDY PÅ MARIENLYST

Strømsgodset IF Håndball er en fremtredende håndballklubb med base i Drammen, Norge. Klubben har en imponerende historie og har etablert seg som en betydelig kraft i norsk håndball. Med dedikerte utøvere og et engasjert støttesystem har Strømsgodset IF Håndball blitt en bærebjelke for håndballinteressen i regionen Buskerud.

Klubben ble grunnlagt med formål om å fremme håndball som en konkurransesport og et samlingspunkt for lokalsamfunnet. Siden etableringen har Strømsgodset IF Håndball oppnådd en imponerende rekke med triumfer og utviklet seg til en respektert deltaker i nasjonale og internasjonale turneringer.

Laget har en sterk tilstedeværelse i ulike divisjoner og aldersgrupper, og har fostret en imponerende mengde talentfulle spillere. Klubbens suksess er et resultat av dedikasjonen til spillerne, trenere og støtteapparatet som jobber sammen i en harmonisk enhet.

Strømsgodset IF Håndball har også utviklet et rykte for å være involvert i samfunnsengasjement og veldedighetsarbeid. Klubben ser på seg selv som en viktig del av lokalsamfunnet og søker å bidra til positiv utvikling gjennom ulike initiativer og prosjekter.

Hjemmearenaen til Strømsgodset IF Håndball er et sted fylt med lidenskap og energi under kampdager. Støtten fra fansen, kjent som "Godset Håndball Union," er en uunnværlig faktor i lagets suksess og skaper en atmosfære som inspirerer spillerne til å yte sitt beste.

Alt i alt er Strømsgodset IF Håndball en klubb som feirer sportens verdier og gir lokalsamfunnet en mulighet til å samles rundt en felles lidenskap. Deres bidrag til norsk håndballkultur er av stor betydning, og de vil uten tvil fortsette å være en kraft å regne med i fremtiden.

BANDYNYTT

Våre sponsorer

Takk til alle som hjelper oss med å skape gode miljøer der barn og unge kan finne tilhørighet.