Ny samfunnsutvikler

Postet av Strømsgodset IF den 13. Jan 2020

Det er med stor glede vi kan presentere Gulskogen-gutten Kim Jeppe W Karlsen (31) som ny samfunnsutvikler i Strømsgodset Idrettsforening.

Kim Jeppe erstatter Thomas Løkken og er allerede godt i gang med sitt nye virke. Han skal jobbe med bydelsprosjektet «Ekte kjærlighet på Gulskogen» som i all hovedsak handler om å skape og arrangere aktiviteter etter skoletid for elevene fra Gulskogen og Rødskog skole. Tilbudet er gratis, og det er fri påmelding.

Som nevnt er Kim Jeppe en ektefødt Gulskogen-gutt og han kommer fra en helblå familie med lange og stolte tradisjoner i foreningens historie.

Kim Jeppe gikk selv på både Rødskog og Gulskogen skole – han jobbet sågar på Rødskog fra han var 18 til 24 år. Kim innledet sin fotball- og bandykarriere i SIF fra 5-års alder og han holdt det gående i blått i nesten 15 år.

Kim Jeppe har jobbet med barn og ungdom de siste 13 årene, og har hatt ulike stillinger innen dette; AKS-leder på Lilleborg skole i Oslo, han har vært sportslig leder i Ski og ballklubben Skiold, samt startet opp og var leder for idrettsfritidsordning i samme klubb og har i det hele tatt et brennende engasjement for å skape aktivitet hos den oppvoksende generasjon. I fjor høst flyttet han hjem til Drammen igjen etter seks år i hovedstaden. Kim Jeppe er gift og har ett barn.

For Kim Jeppe er dette drømmejobben. Han er både stolt og glad for å komme hjem og bidra til at Gulskogen blir en enda bedre bydel å vokse opp i. Dette er en oppgave som den blide lysluggen går inn i med stort engasjement. Han blir i det hele tatt et kjent og kjært ansikt for mange i bydelen.

Vi ønsker Kim Jeppe hjertelig velkommen til SIF!