Minneord - Kjell Hermansen

Postet av Strømsgodset IF den 22. Apr 2020

Kjell Hermansen ble allerede i 1934 medlem i Strømsgodset Idrettsforening.

Kjell har spilt både bandy og fotball, og spilte på A - laget i begge grener. Han har som en ekte klubbmann bidratt til mange gode idrettsøyeblikk, både som utøver og aktiv i klubbens sportslige og administrative liv.

I klubben har han hatt flere verv og oppgaver gjennom mange år, deriblant Leder for Hovedstyret, var med i Fondsstyret og i styret for SIF-hytta. Han hadde også et stort engasjement utenfor klubben, blant annet som medlem i byggekomiteen for Drammenshallen i mer enn 20 år.

I 1954 fikk Kjell Hederstegnet og i 1984 ble han Æresmedlem i klubben. Kjell innehar også Hederstegn i Norges Bandyforbund.

Vi i Strømsgodset Idrettsforening er svært takknemlige for alt han har bidratt med gjennom alle disse årene.

Det var en ekte SIF - gutt og hedersmann som gikk ut av tiden 11. april 2020.

Vi lyser fred over hans minne.

Drammen, 21. april 2020

Anne Mette Stuvstad